ما اینیم
 
دختر آسموني
یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : ريحون

اووووووووووووف جاتون خالی امروز از کلاس اومدم بیرون یکی از دوستام و ببینم بعد قرار بود از کیفم بهش چیزی بدم

منم پرو پرو رفتم جلو چشم استاد کیفم برداشتم اومدم بیرون پشت سرم استاد در و بست (از این کلاسا که فقط از داخل درش باز میشه)خلاصه دیگه مارو راه نداد بریم تو.راستش تا حالا استادی باهام اینطوری باهام رفتار نکرده بود بهم بر خورد البته منم یه مقداراتی پرووووو تشرف دارم.باز خوبه از این کلاسایی بود که من و جو گرفته بودم درس میخوندم غیبت ام نداشتم(حتی یه بار)اینا هست که خیالم راحته نمیندازتم.

به نظر میرسه هفته دیگه باید برم پاچه خاری خیلی عصبانی بودااااا.

 

 

نتیجه اخلاقی:خیلی پرو نباشین



نظرات شما عزیزان:

Parsmen
ساعت22:15---9 بهمن 1391
No title
اگه اون که کنارته تورو بیشتر از من می خواد
اگه باهمون راحتی اگه باهات راه میاد
اگه روزگار بد تورو ازم گرفته
اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته
خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی
حتی از خاطره هام جداشی
از همون روزای اول میدونستم نمی مونی
میدونستم نمی تونی عشقو تو چشام بخونی
از همون روزای اول دل تو بادیگری بود
کاش همیشه پات بمونه اون که عشق بهتری
بود


پسر آریایی
ساعت15:46---5 دی 1391
همونجا می کشیدیش بیرون دهنشو سرویس می کردی احمقو. یعنی چی انداختت بیرون؟

اصلا عکسشو بده تا هفته دیگه زنده نمیمونه که بخوای بری پاچه خواری. درس عبرتی هم خواهد بود برای دیگر استادهاتون که بفهمن وقتی میری بیرون حتما کار داری.


kbb
ساعت18:45---4 دی 1391
نه
آییییییی حااااااال میدهالبته اگه نتیجه به انداختن و حذف نرسه
دلم واسه پرروو بازیام تنگیده
از قدیم گفتن:
نعمت روی زمین قسمت پر رویان شد***خون دل می خورد آنکس که حیایی دارد
البته من که همیشه پررو بودم و خون دل میخوردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان